GENERELT ...
GRUNDLÆGGENDE KAN INDHOLDET OPGØRES SOM
1) FAKTUEL INFORMATION OM BUTIK SLIDSTÆRK
2) EN LANG RÆKKE KATALOG-VISNINGER
3) EN MINDRE WEBSHOP (I RIVENDE UDVIKLING)
I DEN VIRKELIGE VERDEN (DEN FYSISKE FORRETNING) HVOR JEG BRUGER MASSER AF TID PÅ AT YDE MIN UDSTRAKTE INDIVIDUELLE SERVICE 'HÆNGER TINGENE KUN SAMMEN', NÅR JEG TILBYDER VARENE IHT. GROSSISTERNES (MINE LEVERANDØRERS) VEJLEDENDE PRISER.
DA SERVICEN OFTEST ER LANGT MERE STANDARDISERET OG MINDRE OMFATTENDE, NÅR DE SAMME VARER SÆLGES GENNEM WEBSHOPPEN, ER DET MIN HENSIGT AT VÆRE HELT ANDERLEDES KONKURRENCEDYGTIG PÅ PRISEN.
DERFOR GØR JEG OPMÆRKSOM PÅ, AT SÅFREMT EN KONKRET HANDEL, STARTET I WEBSHOPPEN UDVIKLER SIG TIL EN 'ALMINDELIG SERVICEKRÆVENDE' , KAN JEG VÆRE NØD TIL AT REGULERE PRISERNE I RETNING AF DE VEJLEDENDE.
DERUDOVER TAGER JEG FORBEHOLD FOR, AT DER PÅ SITET KAN HAVE INDSNEGET SIG DEN ENE ELLER ANDEN KONKRET FEJLOPLYSNING. SÅFREMT DU BLIVER OPMÆRKSOM PÅ EN SÅDAN - VIL JEG MEGET GERNE KONTAKTES HEROM.
MED MINDRE ANDET ER ANFØRT SÆRSKILT, ER ALLE PRISER I DANSKE KRONER (DKK) OG INCL. 25% MOMS.
FORTRYDELSESRET ...
GÆNGSE VARER KAN KØBER RETURNERE INDEN FOR DE FØRSTE 14 DAGE EFTER MODTAGELSEN - SÅFREMT VAREN RETURNERES I SAMME MÆNGDE OG STAND (I ORIGINALEMBALERING), SOM DEN ER MODTAGET I. FORTRYDELSESRETTEN BORTFALDER, HVIS VAREN ER (MIS-)BRUGT PÅ EN MÅDE, SÅ DET FORMINDSKER VARENS SALGSVÆRDI.
SPECIELT FREMSTILLEDE VARER - SÅ SOM DEM DER ER BLEVET FORSYNET MED JERES FIRMALOGOER MEN OGSÅ FX. DIVERSE OVER- ELLER UNDERSTØRRELSER, HØJE VRISTE ELLER INDIVIDUELLE FARVER - VIL ALDRIG KUNNE RETURNERES MED HENVISNING TIL NOGEN FORTRYDELSESRET.
REKLAMATION ...
FORUDSÆTTER AT FEJL ELLER MANGLER VED VARENE KONSTATERES INDEN FOR DE FØRSTE 24 MÅNEDER EFTER MODTAGELSEN. DEN KONSTATERBARE FEJL MÅ IKKE VÆRE OPSTÅET VED FEJLAGTIG HERUNDER SKADEVOLDENDE BRUG AF PRODUKTET.
REKLAMATION SKAL FORETAGES I UMIDDELBAR FORLÆNGELSE AF AT MANGLEN ER KONSTATERET - OG STARTER MED AT VAREN RETURNERES TIL NEDENSTÅENDE ADRESSE.
AFHÆNGIG AF SAMMENHÆNGENE KAN IMØDEKOMMELSEN VÆRE AT VAREN REPARERES ELLER OMBYTTES. I SJÆLDNE TILFÆLDE KAN VI NÅ FREM TIL ET AFSLAG I PRISEN ELLER ENDOG AT PENGENE BETALES TILBAGE.
SPECIELT FOR GAVEKORT GÆLDER ...
AT DET KUN ER KØBEREN DVS. GAVEKORTSGIVEREN, DER KAN BENYTTE SIG AF NOGEN AF OVENSTÅENDE MULIGHEDER. GAVEKORTSMODTAGERNE VIL ALDRIG KUNNE OMBYTTE GAVEKORTENE TIL KONTANTER.
RETURNERINGSPROCESSEN ...
INDLEDES MED EN OPRINGNING TIL 40400222 ELLER MAIL TIL INFO@SLIDSTAERK.DK.
DERPÅ SENDES
* VAREN (NB VED FORTRYDELSE FOR EGEN REGNING)
* EN BESKRIVELSE AF ÅRSAGEN FOR RETURNERINGEN INDLEDENDE MED ANGIVELSEN AF BESTILLINGS- OG MODTAGELSESDATO SAMT ORDRE- OG FAKTURANUMRE
* ANFØR DINE KONTAKTOPLYSNINGER MED NAVN, TELEFONNR, MAILADRESSE FORUDEN DIN BANKS REG./KONTONUMMER.
TIL FØLGENDE ADRESSE.
BUTIK SLIDSTÆRK
KILDEGÅRDSVEJ 237
5240 ODENSE NØ
NÅR JEG HAR MODTAGET VARENE OG KONSTATERET AT VARENS STAND LEVER OP TIL BETINGELSERNE - VENDER JEG TILBAGE . ASAP
MED VENLIG HILSEN
PER BENTZEN
P.S. LÆS OGSÅ ...
VEJLEDNING I BRUG AF WEBSHOPPEN: BESTILLING OG LEVERING ...
DANKORT BETALINGEN ...
MERE TEKNIKSNAK VEDR. GOOGLE ANALYTICS OG COOKIEs ...